Uitstekend
  • Snelle verzending
  • CE-gecertificeerd
  • Uitstekende service
  • Over EMDR Kit
  • Verzending
  • Producten
    • EMDR Kit Classic
    • EMDR Kit Wireless
  • Vergelijk modellen
  • Blog
  • Support
Shop 0
  • EN
Welke variant heb je?(Verplicht)
Welke EMDR Kit Wireless variant heb je?(Verplicht)
Welk EMDR Kit Classic model heeft u?(Verplicht)
We raden aan om in plaats daarvan deze troubleshooter in te vullen.
Met welk Classic onderdeel heb je een probleem?
Welk probleem heb je met je Classic Controller?(Verplicht)
Welk probleem heb je met je Classic Pulsators?(Verplicht)
snoertjes uit en in gif Probeer de pulsators los te koppelen van de kabel en vervolgens weer aan te sluiten, want dit kan het probleem verhelpen. Probeer ook de pulsators los te koppelen van de Controller en vervolgens weer aan te sluiten. Ga verder met de volgende stappen als het probleem zich blijft voordoen.
snoertjes en pulsator wisselen

De draad die verbonden is met de pulsators kan na verloop van tijd slijten, waardoor de verbinding en de effectiviteit mogelijk verzwakt. Daarnaast kan er een defect zijn in de pulsator zelf. Volg deze stappen om het probleem te diagnosticeren: 1: Koppel de slecht werkende pulsator los van de kabel. 2: Koppel de werkende pulsator ook los. 4: Verwissel de posities: Sluit de defecte pulsator aan op het uiteinde van de draad waar de pulsator zat die wel werkte, en omgekeerd. 4: Observeer de resultaten: - Als dezelfde pulsator blijft haperen, is hij defect en moet hij worden vervangen. - Als de pulsator die eerder functioneerde nu niet goed werkt, ligt het probleem bij de draad. Als het probleem gerelateerd is aan de draad, kunt u hier een nieuwe bestellen. Let op: draden vallen niet onder ons garantiebeleid. Als het probleem geen verband houdt met de draad, ga dan door.

Welk probleem heb je met je Classic Light Tube?(Verplicht)
snoer classic lamp bewegen Kunt u voorzichtig met de kabel wiebelen terwijl de controller is ingeschakeld om te controleren of dit het probleem beïnvloedt? Als het bewegen van de kabel het probleem beïnvloedt, is de kabel waarschijnlijk defect.
Lijkt het verplaatsen/draaien van de kabel het probleem te beïnvloeden?(Vereist)
USB blazen
Er kan stof in de aansluiting zitten. Maak de USB-kabel los van de controller en blaas met kracht op zowel de USB-poort van de controllerals de USB-connector van de light tube. Als dit het probleem niet oplost, ga dan verder met de volgende stappen.
Versienummer Controller Wanneer u de Controller inschakelt, ziet u een nummer dat de softwareversie aangeeft. Noteer en rapporteer het nummer dat wordt weergegeven wanneer u de Controller inschakelt. Als je controller niet aangaat, vul dan de troubleshooter opnieuw in en selecteer dat je een probleem hebt met de controller (niet met de light tube).
Met welkWireless) onderdeel heb je een probleem?(Verplicht)
Welk probleem heb jij met je Wireless hoofdtelefoon?

Als je geen verbinding kunt maken met de Headphone, kunnen de volgende punten je helpen om een verbinding te maken met de Headphone:

  • Zorg ervoor dat de Headphone is opgeladen met de micro-USB-oplader.
  • Druk nu op de aan/uit knop van de Headphone totdat een blauw en rood lampje begint te knipperen. Dit geeft aan dat de Headphone in pairing mode is en in staat is om een nieuwe verbinding te maken.
  • Ga naar Instellingen op je apparaat.
  • Open de Bluetooth-instellingen.
  • Zorg ervoor dat Bluetooth is ingeschakeld op uw apparaat.
  • Zoek naar Bluetooth apparaten met je telefoon/tablet. De "EMDR Kit Headphone" zou moeten verschijnen.
  • Aansluiten op de Headphone

Controleer ook of je Headphone momenteel niet is verbonden met een andere telefoon/tablet. Als het lampje op je headphone blauw blijft branden, betekent dit dat hij al verbonden is met een ander apparaat. Koppel hem in dat geval los van dat apparaat of schakel Bluetooth UIT op dat apparaat.
Is er nog steeds een probleem? Ga dan verder.

Welk probleem ondervindt u met uw Wireless pulsators of dockingstation?(Verplicht)
Welk type verbindingsprobleem ondervindt u met uw Wireless pulsators?(Verplicht)

De batterij van één of beide Pulsators kan leeg of bijna leeg zijn. Tijdens het opladen zou het LED-lampje op de Pulsators groen moeten worden als de batterij voldoende is opgeladen en rood moeten knipperen als de batterij wordt opgeladen. Is het gelukt om de Pulsators op te laden met de oplader in het stopcontact? Wanneer de Pulsators niet verbonden zijn met de EMDR Kit app zouden ze de volgende kleuren moeten laten zien wanneer ze worden opgeladen in het dockinstation wanneer de oplader is aangesloten:

Pulsators rood knipperen
De Pulsators worden opgeladen.

Pulsators groen
Pulsator is volledig opgeladen

Laden uw Pulsators op zoals bedoeld?(Vereist)

Schud om de Pulsators te activeren. De LED-lampjes op de Pulsators beginnen blauw te knipperen om aan te geven dat ze klaar zijn om aangesloten te worden. Na activering zijn de Pulsators gedurende 30 seconden beschikbaar voor verbinding. Na deze periode worden ze automatisch weer uitgeschakeld als ze niet zijn aangesloten. Schud de Pulsators opnieuw als ze niet binnen 30 seconden zijn aangesloten.

Pulsators blauw knipperen
De Pulsator is geactiveerd en klaar om aan te sluiten.
Als de Pulsator geactiveerd is, kun je hem aansluiten via het Connect menu in de EMDR Kit app.

Pulsators blauw stabiel
Een stabiel blauw licht betekent dat de Pulsator is aangesloten.
Als de Pulsator met succes is aangesloten, wordt de kleur een stabiel blauw.

Als deze informatie het probleem niet oplost, ga dan verder.

Het is mogelijk dat het stopcontact dat je gebruikt niet werkt. Probeer een ander stopcontact. Als ook dat niet werkt, ga dan verder. Veranderen van stopcontact
Heeft het probleem betrekking op één of beide pulsators?(Vereist)
Het probleem dat u ervaart, kan worden verklaard door beschadiging van de pulsator, bijvoorbeeld door vallen.
Zijn er zichtbare beschadigingen of onregelmatigheden aan de pulsator(en) die het oplaadprobleem kunnen verklaren?(Vereist)
Het probleem dat u ervaart, kan worden verklaard door beschadiging van de pulsator, bijvoorbeeld door vallen.
Is er enige visuele schade of onregelmatigheid aan de pulsator(en) die het verbindingsprobleem zou kunnen verklaren?(Vereist)

Als je de oplader op de Light Tube aansluit en deze uit staat, moet de LED op de lamp rood knipperen (opladen) of groen worden (volledig opgeladen).

Opladen:
Light Tube opladen


Volledig opgeladen:

Als de oplader is aangesloten en er geen oplaadsignaal is op de Light Tube of als u nog steeds denkt dat er iets niet klopt, ga dan verder.

Het is mogelijk dat het stopcontact dat je gebruikt niet werkt. Probeer een ander stopcontact. Als ook dat niet werkt, ga dan verder. Veranderen van stopcontact
Welk type verbindingsprobleem ondervindt u?(Verplicht)

Wanneer je de oplader aansluit op de Light Tube en op de voeding, moet er een rood lampje beginnen te knipperen of moet er een groen lampje verschijnen aan de linkerkant van de Light Tube. Rood betekent dat de Light Tube wordt opgeladen en groen betekent dat hij volledig is opgeladen.

Opladen:
Light Tube opladen


Volledig opgeladen:

Laadt uw Light Tube correct op?(Vereist)
Het is mogelijk dat het stopcontact dat je gebruikt niet werkt. Probeer een ander stopcontact. Als ook dat niet werkt, ga dan verder. Veranderen van stopcontact

Aan de zijkant van de Light Tube zit een AAN/UIT-schakelaar. Als je deze ingedrukt houdt, begint hij blauw te knipperen, wat aangeeft dat hij aan staat en klaar is om te verbinden. Je kunt hem dan aansluiten via het verbindingsmenu in de EMDR Kit.

Beschikbaar voor aansluiting:
Light Tube beschikbaar

Aangesloten:
Light tube aangesloten

Zo maak je verbinding met de Light Tube via de EMDR Kit app:
Light tube verbinden via app

Als je nog steeds geen verbinding krijgt, ga dan verder.

Onze apparatuur heeft toegang tot Bluetooth nodig om te kunnen werken. Zorg ervoor dat Bluetooth is ingeschakeld op je apparaat.

Voor iOS-apparaten (iPhone, iPad):

  • Instellingen openen: Tik op het pictogram 'Instellingen' op je startscherm.
  • Bluetooth-instellingen openen: Tik in het menu Instellingen op 'Bluetooth'.
  • Bluetooth inschakelen: Zet de Bluetooth-schakelaar in de stand 'Aan'. Hij wordt groen als hij aan staat.

Voor Android-apparaten:

  • Snelle instellingen openen: Veeg naar beneden vanaf de bovenkant van het scherm om het paneel met snelle instellingen te openen.
  • Zoek het Bluetooth-pictogram: Zoek naar het Bluetooth-pictogram. Het wordt meestal weergegeven door een gestileerde 'B'.
  • Bluetooth inschakelen: Tik op het Bluetooth-pictogram om het in te schakelen. Wanneer Bluetooth is ingeschakeld, licht het pictogram op of verandert het van kleur.

Als Bluetooth is ingeschakeld en u nog steeds een verbindingsprobleem ondervindt, ga dan verder.

Android-apparaten hebben toegang tot de locatie nodig om Bluetooth goed te laten werken. Kun je controleren of de app toegang heeft tot de locatie en of deze is ingeschakeld? Je kunt deze stappen volgen:

Locatiediensten inschakelen

  • Open de apparaatinstellingen.
  • Blader naar "Locatie", "Locatieservices" of iets dergelijks in het instellingenmenu.
  • Locatiediensten inschakelen.

App-machtigingen wijzigen

  • Open op je apparaat de Instellingen.
  • Tik op Apps.
  • Tik op de app die je wilt wijzigen. Als je de app niet kunt vinden, tik je op Bekijk alle apps.
  • Kies vervolgens de app EMDR Kit .
  • Tik op Toestemmingen. Als je toestemming hebt gegeven of geweigerd voor de app, vind je ze hier.
  • Om een instelling voor toestemming te wijzigen, tikt u erop en kiest u Allow (Toestaan) of Don't allow (Niet toestaan).

Let op: de EMDR Kit app traceert je locatie niet. Het is alleen een vereiste van Google om onze app goed te laten werken. Als je dit al gecontroleerd hebt, of als je geen Android toestel gebruikt, en nog steeds problemen hebt met verbinden, ga dan alsjeblieft verder.

Het is belangrijk dat het besturingssysteem (iOS of Android) op je telefoon of tablet up-to-date is. Heb je gecontroleerd of je de laatste versie van het besturingssysteem op je telefoon of tablet hebt geïnstalleerd?

Voor iOS-apparaten (iPhone, iPad):

  • Instellingen openen: Tik op het pictogram 'Instellingen' op je startscherm.
  • Ga naar Algemeen: Scroll in het menu Instellingen naar beneden en tik op 'Algemeen'.
  • Software-update: Druk op 'Software-update'. Deze optie staat meestal bovenaan de Algemene instellingen.
  • Controleren op updates: Je apparaat controleert op updates. Als er een update beschikbaar is, wordt deze hier weergegeven.
  • Instructies volgen: Als er een update beschikbaar is, volg dan de instructies op het scherm om deze te downloaden en te installeren. Zorg ervoor dat je apparaat is verbonden met Wi-Fi en voldoende is opgeladen of aangesloten.

Voor Android-apparaten:

  • Instellingen openen: Veeg naar beneden vanaf de bovenkant van het scherm en tik op het tandwielpictogram om 'Instellingen' te openen, of zoek de app 'Instellingen' in de app-lade.
  • Scroll naar beneden: Scroll naar beneden naar de onderkant van het menu Instellingen.
  • Systeemupdates: Zoek naar 'Systeem', 'Systeemupdates' of 'Over telefoon' (de exacte formulering kan per apparaat verschillen).
  • Controleer op updates: Tik op 'Systeemupdates' of een vergelijkbare optie. Je telefoon zal controleren op beschikbare updates.
  • Downloaden en installeren: Als er een update beschikbaar is, volg dan de aanwijzingen om deze te downloaden en te installeren. Zorg ervoor dat je apparaat is verbonden met Wi-Fi en voldoende batterijcapaciteit heeft, of sluit het aan tijdens de update.

Ga verder als uw besturingssysteem up-to-date is.

Het kan helpen om de EMDR Kit app alle vorige verbindingen te laten vergeten, zodat je nieuwe verbindingen kunt maken met de onderdelen waarmee je op dit moment verbinding wilt maken. Volg deze stappen: - Open de EMDR Kit app - Tik op Verbinden - Tik op Vergeet alles en ga verder. - Alle eerdere verbindingen zijn nu vergeten en je kunt nieuwe verbindingen opzetten. Vergeet alles
Het kan zijn dat je Light Tube momenteel in de Knippermodus staat, waarbij de lichtstip heen en weer beweegt in een knipperend patroon. Om dit te veranderen, tik op het Light Tube icoon in de EMDR Kit app en selecteer een andere modus, zoals Sweeping . Als het probleem niet wordt veroorzaakt door de Knippermodus, ga dan verder met de volgende stappen. Knippermodus
Welk probleem heb je met je statief?
Heb je al getest met een ander apparaat om te zien of het probleem zich ook voordoet met een andere telefoon? (Bij voorkeur met een ander model) Als het probleem zich ook bij andere apparaten voordoet, ga dan verder.
Vermeld ook de iOS- of Android-versie.
Drop bestanden hier of
Max. bestandsgrootte: 24 MB, Max. bestanden: 3.
    Dit veld wordt verborgen als het formulier wordt weergegeven
    Valt binnen garantie
    Op uw product kan een productcode staan zoals in de afbeelding hieronder. Zo ja, vul deze dan in. Als uw product geen productcode bevat, laat dit veld dan leeg en ga verder.

    pc-sticker
    Helaas valt uw Light Tube niet onder de garantievoorwaarden. Wij adviseren u een nieuw product aan te schaffen. U kunthier een nieuwe Light Tube kopen.
    Helaas valt uw Heapdhone niet onder de garantievoorwaarden. Wij adviseren om een nieuw product aan te schaffen. Je kunthier een nieuwe Headphone kopen.
    Helaas valt uw statief niet onder de garantievoorwaarden. Wij adviseren u een nieuw product aan te schaffen. Je kunt een nieuw statief kopen hier.
    Beschrijf het probleem dat je ondervindt zo gedetailleerd mogelijk, zodat we je zo efficiënt mogelijk kunnen helpen.
    Drop bestanden hier of
    Max. bestandsgrootte: 8 MB, Max. bestanden: 3.
      Je vindt het bestelnummer in je aankoopbevestigingsmail, factuur of Pakbon, terwijl het factuurnummer op de factuur zelf staat, die je ook digitaal toegestuurd krijgt.
      Naam(Verplicht)
      Bedrijfsnaam (optioneel)
      Contact
      • SE Factory / EMDR kit
      • Zernikepark 12
      • 9747AN Groningen
      • The Netherlands
      Beoordelingen Trustpilot
      Trustpilot EMDR Kit
      Menu
      • Over EMDR Kit
      • Contact
      • Privacy
      • Support
      • Algemene voorwaarden
      Administratie
      • BTW: NL823008460B01
      • KVK: 51508893
      • IBAN: NL16RABO0138955468
      • BIC/SWIFT: RABONL2U

      2025 EMDR Kit.
      Menu
      • Producten
        • EMDR Kit Classic
        • EMDR Kit Wireless
      • Vergelijk modellen
      • Blog
      • Support
      Naar de winkel