De draad die verbonden is met de pulsators kan na verloop van tijd slijten, waardoor de verbinding en de effectiviteit mogelijk verzwakt. Daarnaast kan er een defect zijn in de pulsator zelf. Volg deze stappen om het probleem te diagnosticeren: 1: Koppel de slecht werkende pulsator los van de kabel. 2: Koppel de werkende pulsator ook los. 4: Verwissel de posities: Sluit de defecte pulsator aan op het uiteinde van de draad waar de pulsator zat die wel werkte, en omgekeerd. 4: Observeer de resultaten: - Als dezelfde pulsator blijft haperen, is hij defect en moet hij worden vervangen. - Als de pulsator die eerder functioneerde nu niet goed werkt, ligt het probleem bij de draad. Als het probleem gerelateerd is aan de draad, kunt u hier een nieuwe bestellen. Let op: draden vallen niet onder ons garantiebeleid. Als het probleem geen verband houdt met de draad, ga dan door.
Als je geen verbinding kunt maken met de Headphone, kunnen de volgende punten je helpen om een verbinding te maken met de Headphone:
Controleer ook of je Headphone momenteel niet is verbonden met een andere telefoon/tablet. Als het lampje op je headphone blauw blijft branden, betekent dit dat hij al verbonden is met een ander apparaat. Koppel hem in dat geval los van dat apparaat of schakel Bluetooth UIT op dat apparaat. Is er nog steeds een probleem? Ga dan verder.
De batterij van één of beide Pulsators kan leeg of bijna leeg zijn. Tijdens het opladen zou het LED-lampje op de Pulsators groen moeten worden als de batterij voldoende is opgeladen en rood moeten knipperen als de batterij wordt opgeladen. Is het gelukt om de Pulsators op te laden met de oplader in het stopcontact? Wanneer de Pulsators niet verbonden zijn met de EMDR Kit app zouden ze de volgende kleuren moeten laten zien wanneer ze worden opgeladen in het dockinstation wanneer de oplader is aangesloten:
De Pulsators worden opgeladen.
Pulsator is volledig opgeladen
Schud om de Pulsators te activeren. De LED-lampjes op de Pulsators beginnen blauw te knipperen om aan te geven dat ze klaar zijn om aangesloten te worden. Na activering zijn de Pulsators gedurende 30 seconden beschikbaar voor verbinding. Na deze periode worden ze automatisch weer uitgeschakeld als ze niet zijn aangesloten. Schud de Pulsators opnieuw als ze niet binnen 30 seconden zijn aangesloten.
De Pulsator is geactiveerd en klaar om aan te sluiten. Als de Pulsator geactiveerd is, kun je hem aansluiten via het Connect menu in de EMDR Kit app.
Een stabiel blauw licht betekent dat de Pulsator is aangesloten. Als de Pulsator met succes is aangesloten, wordt de kleur een stabiel blauw.
Als deze informatie het probleem niet oplost, ga dan verder.
Als je de oplader op de Light Tube aansluit en deze uit staat, moet de LED op de lamp rood knipperen (opladen) of groen worden (volledig opgeladen).
Opladen:
Volledig opgeladen:
Als de oplader is aangesloten en er geen oplaadsignaal is op de Light Tube of als u nog steeds denkt dat er iets niet klopt, ga dan verder.
Wanneer je de oplader aansluit op de Light Tube en op de voeding, moet er een rood lampje beginnen te knipperen of moet er een groen lampje verschijnen aan de linkerkant van de Light Tube. Rood betekent dat de Light Tube wordt opgeladen en groen betekent dat hij volledig is opgeladen.
Aan de zijkant van de Light Tube zit een AAN/UIT-schakelaar. Als je deze ingedrukt houdt, begint hij blauw te knipperen, wat aangeeft dat hij aan staat en klaar is om te verbinden. Je kunt hem dan aansluiten via het verbindingsmenu in de EMDR Kit.
Beschikbaar voor aansluiting:
Aangesloten:
Zo maak je verbinding met de Light Tube via de EMDR Kit app:
Als je nog steeds geen verbinding krijgt, ga dan verder.
Onze apparatuur heeft toegang tot Bluetooth nodig om te kunnen werken. Zorg ervoor dat Bluetooth is ingeschakeld op je apparaat.
Voor iOS-apparaten (iPhone, iPad):
Voor Android-apparaten:
Als Bluetooth is ingeschakeld en u nog steeds een verbindingsprobleem ondervindt, ga dan verder.
Android-apparaten hebben toegang tot de locatie nodig om Bluetooth goed te laten werken. Kun je controleren of de app toegang heeft tot de locatie en of deze is ingeschakeld? Je kunt deze stappen volgen:
Locatiediensten inschakelen
App-machtigingen wijzigen
Let op: de EMDR Kit app traceert je locatie niet. Het is alleen een vereiste van Google om onze app goed te laten werken. Als je dit al gecontroleerd hebt, of als je geen Android toestel gebruikt, en nog steeds problemen hebt met verbinden, ga dan alsjeblieft verder.
Het is belangrijk dat het besturingssysteem (iOS of Android) op je telefoon of tablet up-to-date is. Heb je gecontroleerd of je de laatste versie van het besturingssysteem op je telefoon of tablet hebt geïnstalleerd?
Ga verder als uw besturingssysteem up-to-date is.